Klient zaburzony psychicznie
grafika
Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się

Nasza firma promuje szkolenie z zakresu obsługi klienta trudnego, zaburzonego psychicznie i niepełnosprawnego intelektualnie. Ofertę kierujemy do pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej. Istotą szkolenia jest przygotowanie pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej do właściwego reagowania w sytuacjach zagrożenia, sytuacjach nietypowych, przy zachowaniach trudnych, dziwacznych i agresywnych Klientów z zaburzeniami psychicznymi, zaburzeniami osobowości i niepełnosprawnych intelektualnie. Uczestnicy szkolenia w jego trakcie nabywają wiedzę dotyczącą zaburzeń psychicznych, pozwalającą na rozpoznanie typowych objawów najczęściej występujących chorób umysłu. Uczą się o psychopatii, schizofrenii, afektywności dwubiegunowej, depresji, nerwicy natręctw, fobiach, urojeniach i omamach, zaburzeniach osobowości oraz niepełnosprawności intelektualnej. Poznają sposoby komunikowania z osobą zaburzoną, zachowania w jej obecności, odróżniania zachowań typowych od tzw. sygnałów alarmowych przedagresywnych i przedautoagresywnych. Ćwiczą zachowania w sytuacjach newralgicznych. Warsztat pozwala także spojrzeć na rzeczywistość oczami Klienta zaburzonego. Szkolenie ma wymiar teoretyczno – praktyczny, omawiane są przypadki z jakimi pracownik instytucji pomocy i integracji społecznej może się spotkać w kontakcie z Klientem. Warsztat organizujemy na terenie całej Polski. 

Sprawdź w naszym kalendarzu wydarzeń, kiedy szkolenie odbywa się w Twojej okolic lub zorganizuj grupę i zaproś nas do swojego miasta.

Powrót
Drukuj
Pdf
Wypowiedz się
Debug toolbar